Byronbay - Sydney

16 januari 2018 - Sydney, Australië

In byron bay heb ik niet heel veel gedaan behalve even naar t strand gelopen, en gebbqt in het hostel, die avond heb ik disneyfilms gekeken op de bank met een zak snoep, soms heb je zoiets even nodig! De ochtend erna moest ik al uitchecken dus vroegop gestaan, uitgecheckt en een fiets gehuurd. Ik ben naar wategos beach gefietst waar een wandelroute was. Ongeveer 5km in totaal, bergop bergaf tot dat je op het meest oosterlijke punt kwam van het vaste land van australië, daar heb ik gezocht naar dolfijnen maar ze helaas niet gezien! Wel schildpadden, maar het was zo hoog dat je nauwlijks iets zag. Die avond heb ik nog een beetje gechillt en heb ik om 11 uur de bus gepakt naar sydney. Daar kwam ik smorgens aan en kon gelukkig direct inchecken. Ik voelde meteen een hele andere vibe! Ondanks dat ik nog niets gezien had voelde ik me al bijna thuis haha! Maar kan ook zijn omdat dit weer de eerste grote stad is sinds een tijdje. Gisteren heb ik een gratis tour gedaan waar je in principe op t einde kan geven wat je vond dat t waard was. Leuk concept! In die tour zijn we op alle highlights geweest in sydney, en erna heb ik nog wat rondgelopen en thais gaan eten met een nederlandse meid. Toen vroeg naar bed want zonder dat ik het door had heb ik meer dan 10km gelopen gisteren😲 Vandaag weer gaan rondlopen en een beetje gaan shoppen. Nog maar 4 daagjes mijngod wat is het omgevlogen, morgenochtend vlieg ik naar melbourne en dan de 20e via hongkong alweer naar huis! Nog even genieten van t zonnetje hier!

1. Josiane coenegracht:
    16 januari 2018
    Ja schat, sneller omgevlogen dan je kunt bedenken. Maar in the pocket!!! :-) xxx was overigens een mooie foto
  2. Noa:
    16 januari 2018
    Ongelofelijk snel voorbij gegaan de afgelopen maanden. Maar je hebt genoten dat is het belangrijkste. en wij vanaf het thuisfront meegenoten met alle fotos en verhalen. Ben je die wandeltocht alleen gaan doen of met anderen? :O