Good times and tan lines

19 oktober 2017 - Ko Samui, Thailand

Zo vandaag heb ik echt helemaal niks uitgevoerd! Wat kan dat vermoeiend zijn soms. Denk dat t de warmste dag tot nu toe was en we was geen wolkje aan de lucht. Ondanks dat ik goed gesmeerd heb met zonnebrand toch best verbrand helaas. Goed opletten hier dus. Vanmorgen lekker ontbijtje weer vers fruit, cappucino en een croissantje. Hier kan ik wel aan wennen! Heb de hele dag met Dan gehangen op t strand en bij t zwembad. Ook nog ff pad thai gaan eten en een pittige shrimp glassnoedel salade meegenomen die ik zo ga eten. We we lopen zo even fishermans village in weer en dat betekend dat ik weer door de kikkers moet gaan lopen!! Pfff wat haat ik dat. Pikkedonker weggetje van 50meter met allemaal kikkergeluiden loop ik dan met mnnzaklamp en zodra er een voor me begint te springen spring ik met hem mee alle kanten op!!! Vanavond accomodatie regelen voor morgen op koh phangan. En dan smorgens de boot pakken. Ben benieuwd! Koh samui was in ieder geval een super plek.