Campingtrip 🪰🦟🦂🕷🪳

25 maart 2023 - Wooramel, Australië

24-3-23
Ohmijngod ik word flink op de proef gesteld! Vandaag in de avond aangekomen op een super fijne free campground, aan het water met gratis douches etc. Nouuuu, zodra de zon onderging begon het muggenfestijn. Geen duizenden maar MILJOENEN! Half in het donker proberen te koken, waarschijnlijk zeker 10 muggen opgegeten die erin vlogen. Erna mn tent in gerend alles dicht gemaakt. Zeker 20 muggen in mn tent en... een spin AAAAA
Ik kon dus niet mn tent uit want zodra die rits open ging kwam alles naarbinnen, ik dacht faaaak wat moet ik doen?! Na veel moed verzamelen heb ik hem gekillt met mn slipper en hem met slipper en al naar buiten gegooid. Nu lig ik in mn tent en er zitten zeker 1000 muggen tussen mijn binnen en buitentent en ik hoop gewoon echt dat ze nergens naar binnen kunnen. Zodra ik mijn zaklamp aandoe klinkt het alsof het regent door al die muggen tegen het plastic. Het is pas half9 maar ik kom mn tent echt niet meer uit!! Ohja en de sterrenhemel is wel echt ge weldig hier je ziet de hele milkyway!!! En vallende sterren heel veel! Nou morgen hopen dat de muggen weg zijn en nooit meer naast een meer kamperen!! Heb ook 0 bereik hier dus kan niet echt iets kijken ofzo. Morgen naar Pink lake & kalbarri.

Update, word net wakker nou geen oog dicht gedaan hoor! Heb maar mn oordoppen ingedaan zodat ik het niet zou horen maar er spookte vanalles naast mijn hoofd. Overal sporen van dieren naast de tent en een sneaker die 100 meter verder op lag een slipper van Lara (meisje waarmee ik reis) die wel doorgeknipt leek. Ook een sneaker van een andere meid lag verderop. Super creepy. Even de tent laten drogen want t begon te regenen vanacht en het was de 1e nacht dat ik de buitentent ook gebruikte dus dat is wel een geluk!