AMS - ABU DHABI - DELHI✈️

8 februari 2023 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

8-2-23

Het waren wat onrustige dagen voor het vertrek en zodra ik door security was op het vliegveld, en bij de gate zat voelde ik me nog steeds wat onrustig. Mede omdat mijn vlucht india uit nog niet geboekt was en ik niet zeker wist wanneer me dit gevraagd kon worden. Ik heb via een vertrouwde website een ticket gekocht voor 16 euro die ze zelf binnen 48 uur voor mij annuleren. Zodat als het gecheckt word ik tenminste een echt ticket heb.

Toen ik bij de gate zat te wachten sprak een belgische meid me aan, of ik naar abu dhabi ging en of ik misschien samen met haar wou gaan omdat ze zelf ook een lange layover had. We kletste wat over onze reizen en ze vertelde dat het haar eerste keer alleen was, dus kon haar wat tips geven. Een ouder koppel mengde zich ook in ons gesprek toen ze hoorde dat ik het over australië had. Ze gingen hun zoon opzoeken in Sydney.

Eenmaal in het vliegtuig realiseerde ik me dat ik eigenlijk nog niet echt gegeten had. Er kwam niemand langs met eten of drinken dus ik besloot mijn oordopjes in te doen (wat overigens zeer nodig was met 2 kinderen die absurd hard aan het schreeuwen waren de eerste uren) en deed mijn maskertje op. Probeerde een beetje in te doezelen, tot dat ik eten rook. M'n maskertje ging af en het karretje stond nét voor mijn rij. Ik pakte chicken massala met een rode wijn. Was helemaal niet verkeerd! Dit was ook het eerste moment dat ik de rust voelde, die ik normaal heb met reizen. De blijheid en realisatie van wat ik eigenlijk weer aan het doen ben. Ik dronk m'n rode wijn en soezelde nog wat.

20230209_10431920230209_15055220230209_103937

1. Noa:
    21 februari 2023
    Wat leuk om te lezen Iza.
    Geniet van deze geweldige tijd.
  2. Mamskie:
    26 maart 2023