PERTH❤️‍🔥

20 maart 2023 - Perth, Australië

20-3-23

Na een lange reis met vertraging in Kuala Lumpur eindelijk in Perth aangekomen. Zodra ik het vliegveld uitstap ruik ik direct dat ik in australië ben! Alsof ik thuis kom! Heel apart kan dat niet uitleggen. Ik pakte de trein naar het centrum met m'n zware tassen en liep van het station in een kwartier naar het hostel. Het hostel was niet geweldig maar het was maar voor 1 nacht want was 1 dag eerder aangekomen dan gepland & mijn hostel zat volgeboekt. Eenmaal in bed leek het alsof ik op de badkamer van een club lag. Echt niet normaal, zo veel lawaai van 2 clubs die ernaast lagen dat het bed trilde en slapen ging echt niet lukken. Ik appte de meid van receptie of ik een ander bed mocht en gelukkig kon dat.

De dag erna ben ik naar Spinners hostel gegaan en daar was het echt geweldig! Super schoon, leuke mensen, alles was perfect. Ik heb perth verkend en ben naar Rottnest island geweest met mensen die ik via facebook had leren kennen. Hele dag gefietst, m'n benen waren spaghetti de dag erna, maar het was wel heel mooi. Mooie stranden, quokka selfies gemaakt en in de avond weer terug gevaren naar fremantle en de trein naar perth gepakt. De dag erna met Leighton en zijn vrouw afgesproken, die ondertussen hoogzwanger is. Suuuuper leuk om hem weer te zien, de vorige keer woonde hij in melbourne heel toevallig en hebben we veel tijd gespendeerd, en nu dus in Perth. We zijn naar het strand geweest, het park spelletjes gespeeld en een flesje rode wijn gedronken zoals vanouds. De dag erna gaan voorbereiden voor de roadtrip :)

1. Noa:
    26 maart 2023