Ubud - kuta

19 december 2017 - Legian, Indonesië

Heb de taxi naar ubud gepakt naar het Bale bali hotel. Heel leuk plekje met traditionele balinese huisjes en veel planten en vogeltjes. Mooie eigen kamer met badkamer en voortuintje waar ik kon ontbijten en thee drinken enzo. Had in ubud afgesproken met 2 meisjes die ik ieder apart via de facebookgroep Azie backpackers had leren kennen. Samen zijn we die avond gaan uiteten bij Moksa. Een veganistisch restaurant tussen de rijstvelden, maar wat een gedoe om er te komen! Door donkere straatjes langs water en rijstvelden. Maar eenmaal aangekomen was het eten heerlijk en een leuk plekje! De dag erna zijn we naar monkeyforest geweest waar we zijn besprongen door heel veel apen, en we wouden erna naar de tellalang rijstvelden gaan maar eenmaal aangekomen na 40minuten rijden begon het mega hard te gieten. Dus we hebben er alleen wat gegeten en hebben de taxi terug gepakt. De dag erna ben ik met een van die meiden naar kuta gereisd en met haar ben ik nu nog steeds. Vanavond delen we een hotelkamer en aangezien het de hele dag al super hard regent gaan we niet heel veel meer doen. Morgen ga ik naar uluwatu met een ander nederlands meisje, en voor de kerst naar nusa penida/ lembongan. Heb totaal geen christmas feeling dit jaar dat vind ik wel jammer , had nog gevraagd of ik het ergens kon vieren maar dat is helaas alleen in de grootste resorts. Wij gaan even eten! X

1. Noa:
    19 december 2017
    Leuk dat er Nederlandse meisjes zijn. Wat gaan zij doen met kerst? Kan je niet 1 dag met hun vieren? Xxx
  2. Josiane coenegracht:
    21 december 2017
    We vieren wel kerst en nieuwjaar als je terug bent. Ik laat t boompje staan😊