Australia🦜🦘

25 maart 2023 - Wooramel, Australië

22-3-23
De roadtrip is begonnen! Terwijl ik hier lig in m'n tent kijkend naar de sterrenhemel die zo indrukwekkend is als je in de middle of nowhere bent, bedacht ik me dat ik al een tijdje niet heb geschreven. We zijn gisteren vertrokken en hebben 1 nacht geslapen op een openbare gratis stop langs de weg in de buurt van Lancelin. Ondanks dat k al om half5 wakker werd toch redelijk geslapen. Blij met de ruimte in m'n 4 persoons tent! Ik en Lara (frans meisje) doen samen de roadtrip maar we reden samen met 2 auto's met mensen als een konvooi. Heel gezellig! We gingen sandboarden in de duinen en een jongen was verkeerd gevallen. We lieten hem ophalen door een buggy en gingen naar een dokter met hem. Hij moest een rontgenfoto laten maken dus 1 auto is terug naar perth moeten rijden helaas en wij gaan verder. Ook is nog een duits koppel ons komen opzoeken die met ons mee wou rijden. Verder zijn we nog naar het strand geweest en gaan douchen in een openbare douche. Snel wat gekookt en met zn allen gegeten en spelletjes gespeeld. Het is pas 9 uur maar ben moe en ga lekker slapen! Morgen weer een nieuwe dag.

1. Noa:
    26 maart 2023
    Leuk om je reisverhalen te lezen😘