Munnar, een en al rust 💆🏻‍♀️

6 maart 2023 - Munnar, India

6-3-23
M'n laatste dag in India, gisteren moest ik van hotel wisselen dus dat heb ik als eerst gedaan. Toch ook wel weer leuk om op een ander plekje te zitten. Hier zit ik nu echt tussen de bewoners die werken in de thee velden en in de avond hun water komen halen bij het waterpunt. Je voelt je meer deel van het dorp en ik verblijf nu ook in een kleine homestay. Gisteren wouden we ontbijten maar er was niet heel veel in de buurt behalve wat resorts. Bij een 5 sterren resort terecht gekomen, dat is niet de 5 sterren die wij gewend zijn😂 ontbijt voor 2 personen voor 15 euro, en ja de kwaliteit was ook niet echt geweldig. De koffie gelukkig wel! Toen zijn we gaan rijden naar een waterval en alleen al de route was geweldig! Wel wagenziek tabletjes moeten pakken dezer dagen want de wegen zijn erg slecht en vol met scherpe bochten. We kwamen uit bij een waterval waar je kon ziplinen, dat hebben we gedaan en was leuk! Erna nog wat gaan eten boven op een berg en toen zijn we de zonsondergang gaan kijken. Op aanraden van de eigenaar van mijn hotel, een speciale plek zonder veel mensen. Boven op een mega steen en ondanks dat het bewolkt was een prachtige zonsondergang gezien met een en al rust om je heen, het enige geluid dat je hoorde waren vogeltjes. A moment of peace en om even stil te staan bij het moment dat ik hier ben.

Ik had nog eens nagevraagd waarom we niet na 10 uur naar buiten mochten, en dat bleek dus te zijn omdat dan de wilde dieren wel eens door het dorp kunnen lopen. (Olifanten/tijgers/luipaarden) Nu snapte ik waarom ze er zo strikt over waren😂 Ik eet m'n ontbijtje op en dan ga ik m'n backpack pakken & gaan we rijden richting het vliegveld. M'n vlucht is pas over 13 uur dus we gaan tussendoor stoppen bij een waterval waar meestal wilde olifanten zijn te zien. Ben benieuwd!

20230305_14512420230305_15292720230305_15533120230305_17390020230305_18015520230305_18164020230306_090000

1. Noa:
    10 maart 2023
    Oh wat een eng idee die wilde dieren 🤣