Cairns

1 januari 2018 - Cairns, Australië

T is alweer n tijdje geleden dat ik wat heb geschreven maar ik heb de hele week niks uitgevoerd alleen maar aant zwembad gelegen enzo.. het was voor mij even wennen aan australie, vooral omdat ik van azie kwam waar de cultuur en prijzen totaal anders zijn. Ik had dus een aantal dagen nodig om te wennen maar gelukkig zit ik in een super hostel waar iedereen samen dingen doet en waar t lekker rustig is ook al is t midden in t centrum.. én een keuken waar je zelf kan koken! ik ben deze week niet buiten t centrum geweest.. maar de komende weken ga ik zo veel reizen dat ik dat helemaal niet erg vind.. je hebt hier wel zee maar geen strand omdat hier teveel haaien en krokodillen zitten, maar ze hebben wel een lagoon aangelegd! Een openbaar gratis zwembad in het park met veel gratis bbqs eromheen, echt geweldig! veel leuke mensen leren kennen hier van over de hele wereld.. Gisteravond was het nieuwjaar en ik heb mijn beste nieuwjaar ooit gevierd! Lekker vuurwerk kijken in t park met lekker eten en drinken, met goed gezelschap. Vandaag ga ik alles regelen zoals mijn bus boeken naar townsville en de was doen,

1. Joop:
    1 januari 2018
    klinkt allemaal heel erg leuk Iza. Zou je niet gewoon daar blijven?