Nusa lembongan/seminyak

29 december 2017 - Nusa Lembongan, Indonesië

Ik en chimene (NL meisje) hebben in sanur de speedboot gepakt naar nusa lembongan. Gelukkig zat er een transfer bij van de haven naar ons hotel want de wegen zijn echt vreselijk slecht daar. Eenmaal aangekomen zagen we dat ons hotel op t einde van een smalle modderige weg lag, waar je nauwlijks doorheen kon lopen als t had geregend (laat staan rijden met de scooter). We hebben toch een scooter gehuurd en gelukkig hadden we die dag lekker weer en we zijn alle dingen gaan bekijken die we wouden op t eiland
Dat was goed mogelijk in 1 dag aangezien het vrij klein is. Mooie fotos gemaakt en zelfs schilpadden gespot bij devils tear! De dag erna was het bijna alleen maar aant regenen en hebben we besloten om terug te gaan. We kwamen nog niet eens bij ons hotel zonder door de kikkers en slakken te moeten lopen helemaal modderig. We hebben de boot terug gepakt en die boot was iets kleiner, de zee romdom indonesie is best wild en ik was dus best wel weer bang op de boot. Blij toen we waren aangekomen! We boekten 2 nachten in grandmas plus hotel in seminyak. (Hele rare naam iknow) daar hebben we kerst gevierd. Ofja gevierd.. we zijn wat gaan shoppen en hadden een oproepje op de facebookgroep backpackerd gezet of er mensen zin hadden om mee te gaan bowlen! Aangezien het zon pokkeweer was. Uiteindelijk wat reacties gekregen en met zn 5e gaan eten en bowlen. De laatste dag ben ik naar kuta meegereisd waar chimene nog even zou gaan verblijven. Vanaf daar ging ik na het vliegveld maar al het verkeer stond vast dus ik was bang dat ik te laat zou komen. Ik heb toen maar een grab scooter besteld en door alle smalle hobbelige straatjes tussen de huizen door heeftie mij ruim optijd na t vliegveld gebracht. Niet optimaal met mn backpack maar ik was op tijd! Toen mijn vlucht naar australie...