Uluwatu - nusa lembongan

24 december 2017 - Uluwatu, Indonesië

In uluwatu heb ik niet meer heel veel gedaan aangezien het weer niet geweldig was. Het meisje waarmee we eerder in ubud waren kwam naar ons met de taxi en we wouden samen de taxi naar uluwatu pakken maar het was zo druk overal dat het zeker n uur duurde voordat we een grab kregen. Uiteindelijk aangekomen in uluwatu en het hotel was niet geweldig.. we zijn toen naar een traditionele balinese dans geweest omdat iemand ons die tip gaf. We dachten dat t vervoer in het ticket zat omdat t best prijzig was, maar dat bleek toch niet zo en de show begon al over 15minuten. Dus snel een scooter gehuurd bij t hotel en erheen gesjeesd. De show was een beetje vreemd en we zijn ook eerder weggegaan.. op de terugweg halverwege een berg viel de scooter uit, ja hoor benzine leeg. Fijn zon lege scooter meekrijgen! Sta je dan in t donker in de middle of nowhere met niemand die voor je stopt. Uiteindelijk een meisje gestopt voor ons die ons liet bellen na het hotel en na 10 minuten kwamen ze benzine brengen. Maar er was een vliegende mieren en motten tornado echt 1000 beesten om ons heen aant vliegen werden helemaal gek! Was zo blij toen ik daar weg was!! Erna in onze kamer zaten ze zelfs dus we zijn van kamer gewisselt. We hebben nog gegeten bij n beachclub en zijn de dag erna met de boot naar nusa lembongan gegaan..