Catba - hanoi

17 november 2017 - Cat Ba Island, Vietnam

Op catba merkte ik steeds meer dat ik me niet goed voelde. En ook het weer was niet echt goed alleen maar bewolking en regen. Toch vroegop gestaan en scooters gehuurd. Rondom het eiland gereden naar wat strandjes en trappen beklommen naar een viewpoint. Het eiland was mooi maar misschien had ik grotere verwachtingen en door het weer ook niet echt iets ondernomen zoals kayakken of boottocht. Die avond nog wat gekaart met duitse meisjes en bij een restaurant gaan eten. En toch maar vroeg naar bed want voelde me niet goed en ik had besloten de dag erna om 9u smorgens terug naar hanoi te gaan. Voor de rest heb ik eigenlijk heel weinig gedaan in hanoi (mede omdat ik rustig aan wou doen zodat ik me beter ging voelen) alleen wat rondgelopen, in shops gekeken, gegeten en gedronken. Koffie gedronken met een toscaanse jongen die ook in siem reap was, en daar ga ik dalijk ook mee avondeten. Nu lig ik even op bed uit te rusten van het niks doen🤣 ik weet niet zo goed wat ik van vietnam vind, het is schoner maar op een of andere manier voelde ik me meer thuis in cambodja denk ik.

1. Josiane coenegracht:
    17 november 2017
    Toch weer Cambodja he? loopt als n soort van eooie draad door je reis ..tot nu toe. Maar ik weet wel dat je daat wel eegens n beetje je hart verpand hebt..😘😘😘rusten is niet slecht want reizen is ook vermoeiend. Liefs❤💖
  2. Noa:
    18 november 2017
    daar kom je alleen naar achter door te ervaren .. niks mis mee ..dan weet je voor n volgende keer beter wat je trekt en wat juist niet. . mooie nieuwe foto's zie ik net. . xxxx