Koh rong

1 november 2017 - Koh Rong, Cambodja

Vanacht om 4 uur kwam de eigenaar ons wakker maken om het lichtgevend plankton te zien. Ik twijfelde of ik het wel zou doen maar ben uiteindelijk tot mn middel in de zee gelopen en het was echt prachtig! Erna weer gaan slapen maar om half8 alweer wakker en ben gaan ontbijten, pancakes met banaan heerlijk. De meeste mensen sliepen nog dus heb mn snorkel en gopro gepakt en ben de zee ingegaan. Zo probeer ik me elke dag te pushen om dingen te doen die ik eng vind. Erna met Evelien gaan wandelen naar een ander strand en halverwege kwamen we een tractortje tegen waar we een stukje op mochten meerijden. Eenmaal op t strand aangekomen was het alleen een bungalowpark met chinezen. Daar even wat gegeten en terug gelopen. Halverwege ging mijn slipper kapot en dus op blote voeten voorzichtig terug gelopen. Toen ik na het douchen naar de tent wou lopen schopte ik tegen een gekko!! Ieeeeeeeuww!! Morgen om 6 uur smorgens de boot naar koh rong sanloem. Nog een rustiger eiland en naar verhalen ook mooier. ( minder touristen) de eigenaar zei net dat hij t vervelend vond dat we zo veel voor de boot hadden betaald en ons korting wou geven op t verblijf, super lief. Dalijk eten en vroeg naar bed.

1. Josiane coenegracht:
    1 november 2017
    id iza. respect voor jou! je doet id allemaal dingen die je eigenlijk te spannend vind. straks maal je niet meer om een gekko.... lief van die man vd tenten.. alsof t zijn schuld is 😕mensen zijn dienaren daar . das echt iets wat wij hier niet hebben en kennen. Ik ben benieuwd hoe t nieuwe eiland gaat bevallen. 😘😘liefs ❤