Omw to koh phangan!

19 oktober 2017 - Koh Samui, Thailand

Gisteren heb ik nauwlijks tot niks uitgevoerd. Ontbijtje aan t strand, zonnen op t strand en hangen bij t zwembad. Alleen even pad thai en glasnoedelsalade gaan eten smiddags. En savonds met Dan naar Fishermansvillage gelopen zodat hij zn geld kon opmaken voor hij naar sri lanka vertrok. Even wat gegeten daar en ik even aloevera gel gekocht aangezien ik verbrand was op t strand. Zeeeeker 7x ingesmeerd met factor 30 en 50 maar alsnog verbrand. Zo sterk de zon hier! Heb t idee dat ik gister bruiner ben geworden dan 10 zonsessies in NL. Toen ik naar de taxi liep die me naar de pier ging brengen, zag ik een witte eekhoorn/aap/ geen idee wat het was. Ik wou een foto maken heeel langzaam probeerde ik mn camera te pakken maar hij schoot al binnen 1 seconden de bomen in. Heel mooi beestje was het! Nu zit ik te wachten op de pier op mn boot na koh phangan. Veel vissersbootjes hier maar helaas ook veel afval. Ik zie 5 jongentjes op 1 surfplank zitten en spelen op het water. Ze zullen niet ouder zijn dan 6/7 jaar. Vanavond even aankomen bij t hostel en wat eten en vroeg naar bed. Morgen schrijf ik weer. X

1. Lucienne Coenegracht:
    19 oktober 2017
    veel plezier Ies daar. Ook zoiets als waar je hier was?
  2. Noa:
    19 oktober 2017
    Leuk om te volgen allemaal.. veel plezier !