1e volle dag koh phangan

20 oktober 2017 - Koh Phangan, Thailand

Gister avond aangekomen in koh phangan en meteen hartelijk ontvangen door een van mn room mates, andrew. Een canadees met indiaanse afkomst. Lekker vroeg gaan slapen en vanmorgen vroegop gestaan omdat we een scooter wouden huren. Samen met een andere canadees Jim. Dus voor 200 bath (5euro) een scooter voor de hele dag gehuurd en lekker gaan touren. Die dingen rijden wel 100km per uur. Aangezien andrew al sinds 2015 aan t reizen was en meeste van zijn tijd in thailand doorgebracht heeft wist hij hier de weg. We hebben verschillendr stranden bezocht waar ik ook gesnorkeld heb in ondiep water en aantal visjes en zeekomkommers heb gezien. Prachtige stranden, en zo rustig! Toen we bij het eerste strand gingen ontbijten viel de float stick van mn gopro naar beneden en moest ik door de bomen naar t water klimmen om hem te pakken. Gelukkig lukte het, enige schade was een mierenbeet.
De wegen waar we op reden waren zo fijn! We zijn rond het hele eiland getourd en dit was de eerste keer dat ik me zo vrij voelde! Heerlijk. De zon scheen niet te fel dus het was perfect weer. Onderweg langs olifanten gekomen waar we even gestopt zijn om fotos te maken. Op het laatste strand kwamen we iemand van t hostel tegen. Hij nodigde me uit voor een BBQ tijdens zonsondergang. Ik heb zn nr opgeslagen en zei dat ik tegen de avond even zou appen. Ik vroeg gelijk aan andrew en jim om mee te komen aangezien we de hele dag al samen waren. Maar het bleek dat hij zelf uitgenodigd was dus dat er niet te veel mensen mee konden komen. Ik ben bij hun gebleven en zijn naar t strand gelopen voor de zonsondergang. Wat een muggen!!! Vanacht al 18x gestoken! Vreselijk.. erna naar de foodmarket en heb n worstje en pancakes met banaan en nutella gegeten. Niet echt n hele maaltijd maargoed.erna nog wat gedronken bij t hostel met nieuwe mensen erbij. Nu net naar bed gegaan. Gebruik vanacht andrews laptop om alles van mn gopro op dropbox te zetten. Vergeten mn klamboe te installeren dus wou het net proberen maar ik snap er eigelijk niks van. Volgens mij bijten de muggen nu dwars door mn klamboe & slaapzak heen. Bahbah maarja proberen te slapen dan maar. Ik schrijf morgen weer xxx

1. Josiane coenegracht:
    20 oktober 2017
    Wederom ..wat schrijf je leuk!! Zo beeldend! Ik zie alles werkelijk voor me... En je had een mooie ervaringsdag...zo aan beelden te zien... fantastisch! helaas die k muggen dan.. niet fijn. Edoch wens ik je een beetje nachtrust toe...Anders.. morgen een dutje op t strand.. dan zijn de muggen niet zo actief. Liefs schat! van mij
  2. Noa:
    22 oktober 2017
    Super ies zo benieuwd naar alle foto's en filmpjes!!!