Koh phangan to krabi

24 oktober 2017 - Koh Phangan, Thailand

Eergisteren besloten we om de scooters nog een dagje langer te houden en zijn we weer stranden en watervallen gaan bezoeken. Helaas halverwege de dag bleek mijn gopro scherm gebarsten, zo vreemd uit t niks! Durf er dus niet meer mee onderwater te filmen maargoed. We hebben mooie stranden bezocht, lekker getourd, naar de markt geweest en savonds gaan tafelvoetballen en poolen. Lekker nog een cocktailtje gedronken en rond 3 uur gaan slapen. Om 7 uur ging de wekker omdat we om half9 de ferry wouden pakken. (Ik, andrew en zina) toen we op de ferry zaten vertelde andrew het verhaal dat hij al getrouwd was geweest en een zoon had. Maar dat die in een auto ongeluk was omgekomen toen die 2 was. Erna had hij in de himalaya een jaar in een hutje gewoond, met niks of niemand om zich heen. Toen besloot hij verder te gaan met reizen en is nu alweer sinds 2015 weg uit canada. Zo zie je maar wat een mens drijft om te reizen! Schrok er wel een beetje van hoor. Anyway, eenmaal aangekomen op t vaste land zijn we gaan liften, wat super makkelijk ging. Achter in de bak van een truk en erna bij een koppel dat ons tot voor de deur afzette. We kwamen aan in de middle of nowhere, alleen wat bungalow huisjes, een bar en een groot verlaten strand. Heel wat anders dus! Even paar uurtjes gehangen in de hangmat en schelpen gezocht op het strand. Erna kwam de eigenaar met een grote schaal gebbqde krabben, mosselen, inktvis, vissen etc aan. We mochten er allemaal van eten en heb er niks voor hoeven te betalen. Leuke en aardige mensen hier, mix van bevolking en touristen, ik denk 50/50. Toen even gedouchd en nog even terug naar de bar gegaan waar iedereen zat.(inclusief de gekkos en alle beesten). Slecht geslapen vanacht door de warmte, geluiden en t feit dat mn hutje vol met spleten en gaten zat waardoor vanalles naar binnen kon komen. Blij om dalijk weer in een schoon hostel te zitten met wifi overal enzo! Nu onderweg naar Krabi vanaf Khanom, via Sirat thani. Schrijf morgen vroeg weer! X

1. Josiane coenegracht:
    24 oktober 2017
    mooi verhaal weer. en ja .. heftig.. zo zie je maar id wat een beweegreden kan zijn voor een mens in te reizen. Ik verheug me op he volgende verhaal😊😘
  2. Noa:
    24 oktober 2017
    Super leuk om te lezen. Hoe oud is die andrew dan? Erg zeg.. en liften...😮😮 dat je dat durft zeg!! Let maar goed op