KRABI 🦀🦀🦀

9 maart 2023 - Krabi, Thailand

9-3-23
Gearriveerd in Thailand! Na een redelijk stressvolle reis van Kochi naar Krabi omdat ik mijn aansluitende vlucht perongeluk vanaf een ander vliegveld had geboekt 🤦🏻‍♀️ Dus een nacht geskipt en om half5 smorgens een taxi gepakt naar het andere vliegveld en alles ging gelukkig heel smooth & ik was optijd! Eenmaal aangekomen voel ik direct alsof ik in een warm bad val. Ik wist niet dat ik Thailand zo gemist had en kan nu toch wel met zekerheid zeggen dat het mijn favo bestemming is! Ik heb een scooter gehuurd voor 2 dagen en ben lekker gaan cruisen, hier in Krabi is dat zo fijn want de wegen zijn super goed, het verkeer niet zo gestoord als in India, en de omgeving is prachtig! Enorm veel rotsformaties overal op de route. Ik ging naar Ao Nang beach, waar ik de Monkey trail heb gedaan. Een pittige klim als het 37 graden is! Maar dan kom je wel bij een prachtig strand aan, en aan het begin van de trail verzamelen veel aapjes die je kan voeren (of besprongen door kan worden zoals ik) maar ik was verbaasd over hoe lief en rustig ze waren! Als je ze wat gaf pakte ze het echt heel voorzichtig uit je hand. Net zoals de bevolking van Thailand hebben deze aapjes denk ik geleerd om optimaal gebruik te maken van touristen! Nog even aan het strand gelegen, een cocktailtje gedronken met de zonsondergang en erna terug gereden. Lekker vroeg gaan slapen en vanmorgen vroegop, gesport, en nu voor ontbijt (lunch) gegaan. Ik heb een boottour geboekt dadelijk, ik ga eiland hoppen! 5 eilanden bezoeken waar ik nog niet ben geweest, met BBQ op het strand en op de terugweg rond 8 uur zullen we het lichtgevende plankton zien! Vind het spannend in het donker op de longtail boot, maar er is nog nooit iets goeds gekomen van in je comfortzone te blijven hangen, denk ik!
Morgen pak ik de boot naar Koh Lanta, waar ik 4 dagen zal blijven. Ondertussen heb ik ook al een baan geregeld in Australië zodat ik direct kan beginnen als ik aankom :) (geld is ook bijna op hehe) Ik ga m'n spullen pakken en de boot op!

1. Noa:
    10 maart 2023
    Oh dat klinkt echt als een paradijs daar. Denk dat wij dit ook maar op onze Bucketlist moeten zetten ☺️ en wat fijn van je baan! Ben benieuwd welke het nu geworden is. We bellen snel 💗Xxx
  2. Mamskie:
    10 maart 2023
    Allemaal zo fijn!! En die baan , dat ga je leuk vinden denk ik, past wel bij je. ❤️