New delhi 🤔

10 februari 2023 - New Delhi, India

10-2-23

Nouu, ik ben gisteravond aangekomen in New Delhi. Een beetje chaos omdat ik later aankwam op het vliegveld als verwacht, en mijn chauffeur max. 45 min zou wachten. Uiteindelijk hem gevonden en realiseerde me dat ik door al het gedoe was vergeten een simkaart te halen op het vliegveld, oeps! Ik had namelijk nog zo gelezen dat je dat maar beter wel op het vliegveld moest regelen. Ik vroeg hem om nog terug naar binnen te gaan maar hij zei dat hij de simkaart met me ergens anders zou gaan regelen. Ik denk oke als dit maar goed komt. Nou deze man heeft zó z'n best gedaan! Hij heeft anderhalf uur met me in een telefoonshop gestaan en me overal mee geholpen, ook al sprak hij geen engels. Ik heb hem 1000 roepies gefooid en was blij toen ik eindelijk in m'n hotel aankwam. Daar kwam ik erachter dat ze me de verkeerde kamer hadden gegeven. Ik had er speciaal een geboekt aan de achterkant van het gebouw omdat ik al in de reviews had gelezen dat het nogal gehorig was. En dat was echt absoluut niet overdreven, jezusss. Alsof je bed op de drukste rotonde/treinstation/kermis ter wereld staat. Heel goed geslapen heb ik dus ook niet vanacht maar gelukkig nu een andere kamer gekregen waar het geluid al wat verder op de achtergrond klinkt!